E-SHOP - www.xenoled.sk - XENOLED

Reklamácie

Ako mám postupovať pri reklamácii?

Reklamácia tovaru pri preprave.
Napriek tomu, že tovar je zabalený bezpečne a takým spôsobom, aby sa minimalizovala možnosť poškodenia pri preprave, môže sa stať, že k takémuto poškodeniu obalu alebo aj samotného tovaru počas prepravy dôjde. Pokiaľ pri preberaní tovaru zistíte poškodenie obalu, skontrolujte kompletnosť zásielky, prípadne skontrolujte neporušenosť tovaru. Ak je tovar mechanicky poškodený, zásielku nepreberajte a vypíšte s prepravcom Protokol o škode. Zároveň Vás žiadame o zaslanie informačného e-mailu na info@xenoled.sk, aby sme sa o tejto skutočnosti dozvedeli čo najskôr a mohli ju následne riešiť. Následne Vás budeme kontaktovať o ďalšom postupe.
Ak zistíte poškodenie až po prebraní tovaru, oznámte nám túto skutočnosť prostredníctvom formulára, ktorý vyplňte a pošlite spolu s tovarom do 48 hodín.
 
Reklamácia tovaru v záručnej dobe
Pokiaľ sa na Vašom výrobku vyskytla vada, na ktorú sa vzťahuje záruka, vyplňte prosím formulár a vyplnený nám ho spolu s reklamovaným tovarom zašlite na nižšie uvedenú poštovú adresu prevádzkovateľa internetového obchodu www.xenoled.sk. Tovar zasielajte čistý. Nezabudnite na všetky potrebné doklady, ktoré sú nevyhnutné pre spracovanie a vyriešenie Vašej reklamácie (originál faktúry, doklad o zaplatení, ....).

Stiahnite si a vytlačte FORMULÁR

Tovar neposielajte na dobierku, balík vráti prepravca spať odosielateľovi.
 
KOBRAJ - zásielkový obchod Xenoled
Alejová 18
040 01 Košice
 
V prípade akýchkoľvek otázok, pripomienok a návrhov nás neváhajte kontaktovať. Radi Vám pomôžeme.
 
Reklamovanie tovaru a záruka

Záručná doba na všetok tovar v našej ponuke je 24 mesiacov. Reklamovať je možné len tovar zakúpený  cez e-shop www.xenoled.sk, alebo v sieti predajni Interier Invest s.r.o..
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Reklamáciu uplatnite ihneď a bez zbytočného odkladu a reklamovaný tovar ďalej nepoužívajte.
 
Formulár odošlite čo najskôr a pribaľte ho priamo k výrobku pri jeho odosielaní.
Reklamovaný tovar je nutné doručiť na našu poštovú adresu:

KOBRAJ - zásielkový obchod Xenoled
Alejová 18
040 01 Košice

Reklamácie riešime do 30 dní. Pri odstrániteľnej vade je reklamácia ukončená odovzdaním opraveného tovaru (odstránenie vady) alebo výmenou tovaru.
Detailnejšie informácie k reklamáciám získate v našich VŠEOBECNÝCH OBCHODNÝCH PODMIENKACH.


Prevádzkovateľom internetového obchodu www.xenoled.sk je:
 
Interiér Invest , s.r.o.
Kukučínová 23
040 01 Košice
IČO:  36190381
IČDPH: SK202052089

 

Dokumenty na stiahnutie
xeno_REKLAMACIA.pdf
veľkosť: 309.29 KB

Xenoled.sk a Xenoled.cz  je na českom a slovenskom trhu jediným autorizovaným predajcom produktov značky XENOLED® vyvíjaných a vyrábaných  výrobcom, pre ktorého je kvalita produktu vždy na prvom mieste.  Výrobky svetelnej techniky tejto značky žiaria ako hviezda Mercedes-Benz medzi autami.

Pre Vás
Facebook
Newsletter
Chcete od nás odoberať newsletter s aktuálnymi ponukami?